Retourneren
Snel zelf je retour regelen
Hoe werkt het retourneren?
- Pak je retour artikelen indien mogelijk in de originele verpakking.
- Download het retourformulier vul hem in en doe deze in de verpakking. Vraag het retourlabel aan, print hem uit en plak op de verpakking.
- Geef je retour af bij een DHL ServicePoint.
Welke retour mogelijkheden heb ik?
Binnen 30 dagen na ontvangst van je product, kun je het product retourneren en je geld terug laten storten.
Hoe meld ik online mijn retour aan?
Download het retourformulier en vraag je retourlabel aan.
Ik heb meerdere producten geretourneerd, waarom is er maar eentje terugbetaald?
Wij behandelen elk product apart. Daardoor kan het gebeuren dat het ene product sneller verwerkt wordt dan het andere, zelfs als je ze samen hebt teruggestuurd. Het is dus mogelijk dat je voor het ene product al je geld terug hebt, maar voor het andere nog niet. In dat geval vragen we je om nog 3 dagen geduld te hebben.
Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?
Waarschijnlijk is je product niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we de waardevermindering op basis van de staat van het product. De maximale waardevermindering is 20%.
Het bedrag dat je terugkrijgt hangt van de volgende dingen:
• Beschadiging van het product
• Beschadiging of ontbreken van de verpakking
• Of het product compleet is
Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?
Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.
Moet ik mijn product in de originele verpakking terugsturen?
Ja, je kunt je product terugsturen binnen de tevredenheidsgarantie. Zo kunnen we er iemand anders blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet meer of is deze beschadigd? Dan kijken we naar de staat van het product en de verpakking om te bepalen of er een waardevermindering is.
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?
We willen de bewustwording verhogen van de artikelen die worden geretourneerd. Daarom zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor jouw rekening.
Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, bij voorkeur de originele. Zo verklein je de kans op beschadiging en kan iemand anders er nog van genieten. Heb je de originele verpakking niet meer? Geen probleem! We beoordelen de staat van het product en bepalen of er een waardevermindering is.
Heb je het product ingepakt? Print dan het verzendlabel uit en plak het op de doos. Je vindt het label in de e-mail die je van ons hebt ontvangen.
Waar kan je het retourlabel vinden?
We sturen je je verzendlabel per mail, binnen 24 uur nadat je je retour hebt aangemeld. Print het label uit en plak hem op de verpakking of laat de barcode in de mail scannen bij een DHL Servicepoint.
Is jouw vraag nog niet beantwoord?
Neem contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar.